Hriszto Stoichkov, bolgár egykori Barcelona játékos, megvitatták, hogyan látja a World Series-én, hétfőn a Real Madrid és Katalónia. És annak ellenére, hogy évek óta eltelt én abbahagyta a játékot szakmailag, úgy érzi, ugyanazt a "várható" a kitűzött célt. "A Real Madrid tesz beteggé, soha nem látom a fehér ing," mondta sportnapilap Marca.

A korábbi Golden Ball egyértelmű között, akik közt maradni Lionel Messi és Cristiano Ronaldo, a játékosok a rangadót: "A keresztény Isten és Argentínában van egy nagyon jó futballista. A portugál egy győztes és jellege. Soha csepp nadrágjába és ez egy plusz a futball. "

"Az emberek a Camp Nou utálja Cristiano Ronaldo és Mourinho, hanem a gyűlölet sokkal inkább Luis Figo," tette hozzá.

Körülbelül az edző a Real Madrid, a bolgár jó szó: "József nem egy rossz ember, kár, hogy az emberek nem tudják, mint én. Ez a sajtó, amely úgy tűnik, egy bizonyos módon a rajongók. Amikor én voltam edző Bulgária, elment meglátogatni a londoni, majd jött játszani egy Bajnokok Ligája mérkőzés hazámban, és az én házamban. "

Az egykori Blaugrana is végigsöpört a hazai közötti választáshoz Mourinho és a Pep Guardiola: "Azt hiszem, Pep egy kicsit több mint Mourinho az elmúlt években. Az eredmények jobb lett volna, és ez a győzelem hat cím egy év során nem Ismétlem belül nagyon. "