De Argentijnse spits en Manchester City in Engeland, Carlos Tevez, zei dat hij moe was van het voetbal en biechtte op dat hij geacht zijn carrière met drie of vier jaar, eindigend.
"Mensen moe van het voetbal zal ik drie of vier jaar te spelen in Europa en gewoon niet meer wil spelen, maar ik wil niet meer serieus te spelen," Tevez vertelde Radio La Red in het programma Een goed moment is afgegeven op woensdag Eindelijk.
De speler, 26 jaar, gaf echter toe dat nog steeds leuk is aan de rechter, maar heeft zijn ergernis niet verbergen dat alles omringt voetbal.
"Ik heb het nu, dat doe ik niet opgemaakt met bepaalde dingen. Ik nog steeds heb ik nog steeds met plezier op de baan maar ik ben niet te blijven steunen dingen," zei hij, zonder nadere details te geven.
Tevez terug naar geruchten te verdrijven in de pers refect Britse besefte dat de speler gaat via een depressieve.
"Als ik niet gelukkig was ik niet kon spelen als ik nu gewonnen. Ik ben hier prima en gelukkig. ... Mensen weten hoe het is. Ik ben nog nooit naar psychologen. Laat ze zeggen wat ze willen, maar ik ben niet vies, 'zei hij.
De spits, die werd geboren en getogen in een verarmde wijk van Buenos Aires, terug te komen op dit en voelde dat roem en geld dat ze gewonnen dankzij zijn vermogen in het voetbal eiste zijn tol op een persoonlijk niveau.
"Het hebben van geld is het stimuleren van mensen die je liefhebben. U een heleboel mensen die je had bij de hand en je miste je ook verliezen te verliezen. Ik ben liever de een voor en in de buurt die leeft dit leven," zei hij.