Twee reuse-golf. Ver van die ego en vol bewondering vir die ander, Diego Armando Maradona en Roger Federer het 'n mini vergadering in Londen, waar voormalige afrigter van die span is' n besoek terwyl speel tennis Masters Cup.
Diego neem sy lewe in Engeland hoeveel spel is daar, sokker en tennis te sien. Na 'n besoek met Carlos Tevez in die wedstryd tussen Manchester City en Fulham, die Tien verskuif na die raket sport.
". Ek het gehoor hy is 'n groot tennis fan,' n groot fan van my En ek is 'n groot sokker fan Dit was' n plesier om hom te ontmoet." Federer gesê, en uitgebrei: "Maradona was in ekstase, amper meer as my. Dit was baie lekker. "
"Hulle het nie geweet Engels, moet ons 'n beroep op' n vertaler Dit was anders as wat ek ontmoet Tiger Woods, Federer geplot. 'N goeie vriend van die voormalige wêreld nommer een golf. "Hy het gesê hy sou nie sy laaste besoek, ek dink dit sal meer dikwels hier kom, dit is mooi van jou," Federer gesluit.