Striker Argentina dan Manchester City dari Inggeris, Carlos Tevez, mengatakan ia sudah bosan bola sepak dan mengaku bahawa dia menganggap menamatkan kerjayanya dengan tiga atau empat tahun.
"Orang-orang lelah bolasepak saya akan bermain tiga atau empat tahun di Eropah dan hanya tidak ingin bermain lebih, tapi saya tidak mahu bermain lebih serius," kata Tevez Radio La Red dalam program Waktu yang baik dikeluarkan pada hari Rabu Akhirnya.
Pemain yang berusia 26, tetapi mengakui bahawa masih menyenangkan di mahkamah, tetapi tidak menyembunyikan kejengkelan untuk semua yang mengelilingi sepakbola.
"Aku menang, sekarang saya tidak tahan dengan hal-hal tertentu aku masih saya masih bersenang-senang di lapangan tapi. Aku tidak untuk terus menyokong hal," katanya tanpa memberikan butiran lebih lanjut.
Tevez kembali untuk menghilangkan rumor dalam perwujudan pers Inggeris menyedari bahawa pemain sedang mengalami kemelesetan suatu.
"Jika saya tidak senang saya tidak boleh bermain seperti saya bermain aku baik-baik dan bahagia di sini .. ... Orang-orang tahu bagaimana. Aku belum pernah ke psikolog. Biarkan mereka mengatakan apa yang mereka inginkan, tapi aku tidak kotor," katanya.
Striker, yang lahir dan dibesarkan di sebuah lingkungan miskin di Buenos Aires, mengingkari ini dan merasa bahawa kemasyhuran dan wang mereka menang berkat kemampuannya dalam bola sepak memuat korban pada tahap peribadi.
"Memiliki wang adalah kehilangan stimulasi orang-orang yang mencintai anda anda kehilangan. Banyak orang yang anda harus tangan dan anda rindu padamu juga aku lebih suka menjadi orang yang sebelum dan hidup dalam persekitaran yang menjalani hidup ini.," Katanya.