Claudia Ciardone, partneri aktual Ricardo Fort, rrëfeu se ajo kishte një marrëdhënie me Carlos Tevez në muajt para dhe pas Kupës së Botës.

"Unë e la me Tevez, para, gjatë dhe pas Kupës së Botës, papritur zbuloi ish-Big Brother në një bisedë telefonike me Jorge Rial.

Ndërsa thirrje ishte drejtuar në shpjegimin e një video në të cilin ajo shfaqet me një magjistare, surprizë e vërtetë erdhi kur në mes të bisedës Claudia tha: "Kur kam vizituar Mary (" magjistare ") I dhe Carlos u takim. "

Justifikuese heshtje e tij për disa muaj, dhe duke ditur që hedhin një bombë, ka thënë:. "Në atë kohë kam refuzuar, sepse unë nuk e kujdesit për të folur dhe kam dëgjuar që ju të emërojë një lojtar, kështu që unë them e vërtetë, unë kam qenë para se të botë, gjatë dhe pas, deri sa kam mësuar unë kam një marrëdhënie paralele dhe përfundoi të gjitha lidhjet me atë djalë. "

Në qoftë se llogaritë nuk do të dështojnë, lidhje paralele të cilave u referohet është ai që filloi të qytetit në korrik Manchester, me Brenda Asnicar, qëndrimit 18-vjeçar në "Ugly Bibë."