Efter at have gået frem med sit bekymringer om kontinuitet i fodbold, anmodede Apache-licensen 10 dage til Manchester City, hvor han spiller det engelske team, til at komme til Argentina, mens overvinde en skade. Rygter tyder på, at han ville blive krydse en tilstand af depression, som havde anmodet psykologisk hjælp, for at blive væk fra sine to døtre og hans kæreste, Brenda Asnicar.


Jeg startede med at spille, da jeg var meget ung og altid kæmpet en masse, men nu er jeg føler indsatsen. Så jeg tænker: 'Hvad sker der, hvis jeg savner spillet, mens gode i mit liv "?. Jeg ved ikke, om dette vil være i en måned, et år, tre eller fem år. Måske en dag jeg vågner op og siger "ikke mere fodbold." Jeg spiller i England i fem år og ikke bruge en eneste jul eller nytår med min familie. Jeg er ikke nyder livet i fodboldspiller. "
Disse udsagn af Carlos Tevez (26), når gennemsnit i oktober udløste en advarsel i Apache miljøet. Og disse dage var øget, når den tidligere Boca angriber bad om en orlov på 10 dage i Manchester City, det engelske hold, som i øjeblikket spiller for at komme til Argentina, mens overvinde en skadet højre quadriceps. "Dit hjerte går ud til hans familie. Hans døtre er der. Når du føler at dit land ringer til dig, du gør alt for at vende tilbage, "tilstod den paraguayoRoque Santa Cruz, Tevez partner i den europæiske klub.
De rygter tyder på, at Charlie ville være gennem en tilstand af dyb depression, der ville have bedt om psykologisk hjælp (den sidste uge her, han besøgte tre gange til sin terapeut: "Hvorfor jeg føler det"
På onsdag 3 og derefter at få en god portion kærlighed til sit folk og til at spille golf i et land pakke af det nordlige Buenos Aires, den spiller vendte tilbage til England, til 11.200 km af lykke. I sin lykke, vi taler om Charlie siger.