Bi olatu erraldoiak. Far egoak du eta beste mirespena beteta, Diego Armando Maradona eta Roger Federer ospatuko Londres, bilera mini taldeak han de entrenatzaile ohia den bitartean jolasten tenisa Masters Cup gonbidatua.

Diego bere bizitza hartzen Ingalaterran zenbat partida ez, futbola eta tenisa ikusteko. Carlos Tévez ekin Manchester City eta Fulham arteko partida batean bisitatu ondoren, hamar racquet kirol eraman.

".. Handi tenis zale, nire fan handi bat da eta handi futbol zaleen naiz entzun nuen plazera izan zen zion aurre egiteko", esan Federer, eta hedatu: "Maradona ecstatic zen, ia ni baino gehiago. oso polita izan zen. "

"Ez dakite ingelesa, itzultzaile bat egin behar dugu errekurtsoa. Ezberdinak izan denean Tiger Woods betetzen I, marrazten Federer, munduko antzinako kopuru golf lagun baten ondoan. "Ez litzateke izan zuen bere azken bisita, zatoz maizago egingo da hemen, uste dut, hori da duzun polita esan zuen," Federer itxita.