Claudia Ciardone, huidige partner Ricardo Fort, bely dat sy 'n verhouding met Carlos Tevez in die maande voor en na die World Cup.

"Ek het met Tevez, voor, tydens en ná die Wêreldbeker-sokkertoernooi, onverwags aan die lig gebring die voormalige Big Brother in 'n telefoon gesprek met Jorge Rial.

Terwyl die oproep was gerig aan die verduideliking van 'n video waarin sy verskyn met' n heks, die grootste verrassing het gekom toe in die middel van die gesprek Claudia gesê: "Wanneer ek 'n besoek Mary (" Die Heks ") Ek en Carlos was dating. "

Regverdig sy stilte vir 'n paar maande, en die wete dat net gooi' n bom, het gesê:. "Op die oomblik het ek geweier omdat ek nie omgee om te praat en ek hoor wat jy aanstel om 'n speler nie, so ek sê waar, ek was voor wêreld gedurende en na, tot ek geleer het ek 'n parallel verhouding en geëindig alle bande met die man. "

Indien die rekeninge nie nie doen nie, parallel met betrekking tot wat dit verwys is die een wat begin met die Manchester City in Julie, met Brenda Asnicar, die 18-jaar termyn by "Ugly Duckling."