הפתק של המגזין כי Asnicar ברנדה זמן קצר אמר שהוא מתעסק בפוליטיקה באמצעות אחיו (שהוא פעיל מפלגת הפועלים) הפתיעה רבים.

ואז ההשפעה שנוצר על ידי הראיון, הברווזון המכוער לשעבר יכול להסביר את עמדתה מדיה אחרים. "במגזין אמר שאני ילדה, וכאשר פניתי 18 החלטתי שאני צריך לקחת אחריות על דברים הצבאי (...) אח שלי היא הגישה כי הייתה מדיניות," אמרה ברנדה אמר רדיו מספר הקמתה בשנת המיליטנטיות מודאגים המאמצים של מעמד הפועלים:. "התחלתי לקבל יותר מעורב בנושאים כגון הריגתו של מריאנו Ferreyra, מה שגרם לי לחשוב כי במציאות לא בעבר חשבו שעות עבודה ארוכות, ואינם מקבלים את השכר המגיע להם. "

השחקנית נפגע תגובת כמה אנשים היו כשהם קוראים את הראיון בקרוב כינה זאת "שמאלי":.. "כולם אמרו לי ביקורות של זכויות רבות זו היתה דעה פוליטית נתתי, שכל אחד זכאי לעשות את זה. "

עבור ברנדה את הפער בין המעמדות החברתיים מטריד יותר היום. "יש לי עבודה ואני יכול לקבל מקרר בית מלא שלי, שמיכה חמה, נראה שאני אנוכי לומר, כמה טוב, יש הרבה דברים רעים ולא רע לומר," הוא אמר, והוסיף כי הוא "רוצה דברים direrentes היו ".

תפקידו של מתבגרים בפוליטיקה הגיע גם תחת עינו כאשר טען שלא היו תוכניות המיועדות להם, אך הודה כי בין גיל האנשים יש שפע של חוסר מעש: ". כולנו מתלוננים, ואיש אינו עושה דבר"

כשנשאלה אם היא יכולה לקבל כדי להגיע צבאי פעיל, אמר שהוא בתקופה של מעבר וניתוח של העתיד: "אני מנסה לחשוב לעצמי האידיאלים שלי, לראות לאן אני הולך (...) לא הייתי פוסל שום דבר" .