Τα αγόρια μεγάλωσαν με επιτυχία, και άφησε πίσω της εφηβείας. Πιο σέξι, πιο προσωπικότητα, περισσότερο από ποτέ τους φίλους και πρόθυμοι να ζήσουν σε πλήρη νέα αυτή φάση, η μπάντα ετοιμάζεται να συνεχίσει να παίζει σε όλο τον κόσμο. Αλλά με μια καινοτομία: Ευγενία Σμιθ εγκατέλειψε την ομάδα και Igarzabal Rochon (ο οποίος εργάστηκε σε όλες σχεδόν Άντζελες) έγινε η πέμπτη εφήβων. Ολοένα και περισσότερο μεγάλα, τα αγόρια διπλασιάζει το στοίχημα.



Η ζωή αντιμετωπίζει τώρα μια νέα πρόκληση: τώρα μέχρι να γίνουν αυτό που είναι. Cris Morena που δεν υπερβαίνει τρέχει πίσω και να τραγουδά το τι είναι και τι δεν είναι. Είναι μεγάλη πριν από λίγο καιρό, και οι έφηβοι ότι ο ύπνος είναι η ευθύνη της συνέχισης με μια επιτυχημένη ταινία, το Teen Angels, που ξεκίνησαν το 2011 με μια καινοτομία: ένα από τα μέλη της, πήγε και πήρε ένα νέο. "Τίποτα δεν έχει χαθεί, όλα αλλάζουν», Lali ολοκληρωθεί αργότερα.

Η εξήγηση της υπόθεσης έχει ως εξής: πριν από την αναχώρηση του Eugene Smith (που δεν καταλήξουν σε συμφωνία με RGB), ο παραγωγός Gustavo Yankelevich προσφέρονται Rochi Igarzabal (τον οποίο τα παιδιά γνωρίζουν σχεδόν απ 'έξω) να προσεταιριστούν την εφήβων. Βέβαια, κατά τη διάρκεια των τριών τελευταίων περιόδων απεικόνισε Casi Angeles Vale, καθώς και ένα-δύο χρόνια έχει περιοδεύσει με την ομάδα. Μάθετε τα τραγούδια, ο πυρήνας. Θα γίνει κάτι σαν την ενίσχυση του σπιτιού, τα χαμηλότερα. Επιπλέον, είναι το ίδιο, αλλά χωρίς την υποχρέωση να είναι τέλειο, καθαρό, άψογη. Έτσι τολμούν να προκαλέσουν, να μιλήσουμε για αυτό που δεν μιλούν και να κοιτάξουμε τη φωτογραφική μηχανή με περισσότερα από αισθησιασμό αθωότητας.

Από τότε που ξεκίνησε πρόβες με το νέο lineup επέστρεψε στην ζωή τους στη δικτατορία του ρολογιού, η αυστηρότητα του ημερολογίου, δρομολόγια άγρια. Και οι συνεντεύξεις ... Αυτό, όπως και Rochi μεταξύ τους, αρχίζει με κρούστα των ματιών κατά τις τέσσερις το πρωί της Κυριακής 23, λίγες ώρες μετά την αναβίωση του στη σκηνή στο Conrad. Mariana Esposito (Lali, 19)? Gaston Dalmau (27), ο Nicolas Riera (25), Peter Lanzani (20) και Rocío Igarzabal (21) συγκεντρώνει γύρω από μια φωτιά στο Bikini Beach. Είναι ήδη ανατέλλει. Φωτογραφίες αρχίσει.

WHO IS Rochi. Γεννήθηκε ακριβώς 90 χρόνια μετά τον Χόρχε Λουίς Μπόρχες, 24 Αυγούστου 1989. Dato υπερόπτης, είναι αλήθεια. Ηλικίας 21, είναι η αδελφή της Luli (25) και Martu (19), κόρη του Ιωακείμ και Adriana. Έχει πάνω από σαράντα χιλιάδες οπαδοί στο Twitter, ένα σκυλί που ονομάζεται Cafre και φίλαθλοι στη Σερβία. Σχεδόν πήγε στο Λος Άντζελες, διότι μια γνωριμία της Cris Morena την είδε σε ένα σχολικό παιχνίδι και συνιστάται. Πήγε σε μια οντισιόν, ήταν, και αντίο στη διαφήμιση μελέτη σχεδίου. Βυθίστηκε σε αυτό, ήταν μέρος της ταινίας κατά τη διάρκεια της δεύτερης, τρίτης και τέταρτης σεζόν, και λιγότερο από τρεις εβδομάδες έμαθε ότι θα είναι το πέμπτο μέλος των Αγγέλων. Σε νηπιακό στάδιο και καλλιτέχνης κωμωδία, καλύτερα να αφήσουμε να μιλήσουν με τους συνομηλίκους τους στη συνέντευξη που ξεκινά εδώ. REC.

"Ας χρησιμοποιήσουμε ως δικαιολογία για πρώτη φορά με το Teen με Rochi ως μέλος. Ως πρώτο θέμα, πες μου ένα ντεμπούτο τους στη σκηνή.
Peter: η πρώτη μου φορά ήταν σε μια συναυλία του σχολείου. Αυτός δεν έκανε τίποτα. Στάθηκα στο παρασκήνιο ... Ένα δέντρο.

«Πρώτη φορά έγραψα ένα ποίημα ή ένα τραγούδι.
Lali: Η δική μου ήταν μόλις πρόσφατα. Ήταν για τις περιπτώσεις στις οποίες δεν υπάρχει καθόλου έμπνευση να γράψω ένα τραγούδι και να το κάνεις καλά ... Acudís αγάπη, είναι προφανές.
Gaston: Έγραψα το πρώτο τραγούδι μου στην πέμπτη τάξη, την αποχαιρετιστήρια της δευτεροβάθμιας. Μίλησε για τις εξόδους, στο διάολο ... Είπε κάτι για "ρίψη μπύρα ...
Rochon: «Η ζωή ήταν χθες" "Χθες θα μπορούσα να αναπνεύσω," "Χθες είδα στην αγκαλιά μου και πάλι, αλλά τώρα δεν είστε πλέον στο πλευρό μου" ...

ΑΛΛΑΓΕΣ και η αδρεναλίνη. Gaston σηκώνεται για να πάει "ασήμαντο" (πίσω από έναν αμμόλοφο). Nico προσφέρει καταφέρνω και να πω, όταν γυρίσω, είχαν όλοι είχαν το ντεμπούτο τους στο φύλο. Μετά από λίγο Nico τραβάει πίσω και τη λεζάντα: "... και έτσι, αλλά δεν ήταν η ίδια η πράξη, αλλά με το να είναι με μια γυμνή γυναίκα. "

"Λοιπόν, Gaston, είστε το τελευταίο. Πρώτη σεξουαλική.
Gaston: Στα 14. Ήταν στο γκαράζ του σπιτιού ενός φίλου με την τότε φίλη μου, που ήταν στην ηλικία μου ... και ήταν φρικτό. Ήταν να το πράξουν, από απομυθοποιήσει το γεγονός. Μετά την αναβάθμιση, είδες; Είναι σαν το κρασί.

- Δικός σου, Νίκο;
Nico: Αυτό δεν μπορώ να πω. Θα σας πω το πρώτο φιλί. Ένας φίλος μου πήρε το κορίτσι ήμουν δεκατεσσάρων ... Και, το Μπουένος ... Ενώ Gaston ήταν σε μια αποθήκη κάνει έρωτα με την κοπέλα του, εγώ, καθαρή ψυχή, πήγα στο χορό, για πρώτη φορά. Το μπόουλινγκ κλήθηκε Sublime. Και ο καλύτερος φίλος μου, ο οποίος ήταν ένας cad, τόνισε σε ένα ορυχείο και με ρώτησε αν μου άρεσε. Το μόνο πράγμα που θυμάμαι είναι είχα ένα ζευγάρι των γίγαντα λάστιχα. Και πήγε και μου έφερε και κάθισε δίπλα μου. Re ήμουν νευρικός και δεν απολαμβάνουν ένα bit. Επιπλέον, το κορίτσι ήταν μεγαλύτερης ηλικίας, είχε σαν 18 ... Νόμιζα ότι ήμουν έτοιμος να σπάσει!

«Πρώτη φορά που αισθάνθηκε μόνος και χαμένος.
Nico: Μόλις σε Pinamar, σε ηλικία 17 ετών. Ήμουν λίγο έξω από κούπες. Έφυγα από το μπόουλινγκ και έπρεπε να πάει προς τα δεξιά, αλλά πήγα προς τα αριστερά. Ήταν περίπου 6:30. Άρχισα με τα πόδια και δεν έδωσε περισσότερα. Βρήκα ένα μαλακό χορτάρι και έριξαν τον εαυτό μου να κοιμηθεί εκεί. Ξύπνησα το μεσημέρι.
Rochon: ένιωσα χαθεί όταν τελείωσε Casi Angeles. Δεν ήξερα τι έκανε. Επίσης, είδα μόνο το διαχωρισμό της Cris Morena Group και RGB και δεν υπήρχε τίποτα σαφείς σχετικά με το μέλλον. M ρώτησε: «Τώρα τι;". Οι περισσότεροι είχαν χτυπήσει ένα laburo. Για ένα μικρό χρονικό διάστημα δαπανήθηκαν άσχημα. Όταν ζήτησα, ήταν μια τεράστια χαρά.

- Πώς μάθατε για το οποίο θα είναι μέρος της ομάδας;
Rochi: Δύο ημέρες πριν μεταβεί στη Βραζιλία, είπα ήταν να δει τι θα συμβεί. Και στις 48 ώρες, είπα ναι, μπήκα στο συγκρότημα. Θα υπογραφεί και πήγε στη Βραζιλία. Δεν είχε μιλήσει με κανέναν. Όταν έφτασα στο οκτώ και δέκα ήμασταν πρόβες ... Και από τότε έχω σταματήσει.

- Κάθε συμβουλή που θυμάσαι;
Rochi: Όταν μπήκα στο πρώτο το πρόγραμμα, είχα να κάνω μια σκηνή στην οποία φυλακίστηκε και είπε: «. Ελπίζω να μην σας ή το χαιρετισμό" Ήταν μια χαμένη ό, τι ξέρετε;, ένα ορυχείο μαυρισμένο. Και είπα: "Tsho, σε σας, δεν εμπιστεύονται ούτε το χαιρετισμό" (nah τύπο τόνου). Μια αμηχανία. Και ήταν Cris, μου χάιδεψε τα μαλλιά της και είπε: "Μπορείτε να ξεχνάτε ότι πρέπει να το San Isidro eh tonito ... Επειδή είστε με το "sh" και θα πρέπει να χαλαρώσει ». Λοιπόν, από τότε άρχισα να ακούω λίγο για να τους (τα σημεία στα Lali), και voila, χα, χα, χα ...
Lali: Ω, τι είναι η κόρη ...! Σίγουρα, ήρθε μαζί μου cheesecake και το brownies με λίπος και να ζευγαρώσουν. Ήταν πολύ Concheta ομιλία. Με τον καιρό η έμφαση έφευγε. Αλλά Πέτρος είχε επίσης ράγκμπι προφορά. Και σε πρώτη ήταν από κάποιον στο δρόμο.
Πέτρος: Είμαι πολύ περήφανος για προφορά μου.

- Μήπως δίνουν κάποιες συμβουλές για να Rochi τώρα αντικατάσταση Euge;
Peter: Θα προτιμούσα να μην μιλήσω για την αλλαγή, αλλά νέο στάδιο, ένα στάδιο που αγαπάμε για να ζήσουν. Και αυτό μας κάνει να μεγαλώνουν. Η αλλαγή είναι περισσότερο για τους ανθρώπους που μας ακολουθούν για μας.
Nico: Τι πρόκειται να φέρει Rochi Teen Angels δεν πρέπει να συγκρίνεται με αυτό που έφερε Euge, διότι πρόκειται για δύο διαφορετικούς καλλιτέχνες, επειδή δεν θέλουν να αντικαταστήσουν κανέναν, αλλά να προσθέσω κάτι νέο, διαφορετικό.
Rochi: Προφανώς υπάρχουν θαυμαστές του ευτυχισμένους και τους άλλους λυπημένος, αλλά hey, είμαστε δύο διαφορετικά άτομα και την πάροδο του χρόνου θα έχω να αποκτήσουν εμπειρία και τη σύνδεση με τα παιδιά.
Lali: Drexler θα έλεγε: "Τίποτα δεν έχει χαθεί, όλα αλλάζουν." Τελικά, οι αλλαγές είναι πάντα ώριμα. Και θέλουμε να ζήσουμε αυτό το νέο στάδιο στο ακέραιο.

Πηγή: People Magazine