היא בילתה שעה וחצי מול המצלמה הקטנה בבית compu, לענות על שאלות ולספר נתונים שלא פורסמו

מריה אאוחניה סוארז twitcam לעודד את טווח 1 וחצי!

יש אינטימיות היה בסין, ענה על שאלות עשה כמה הצהרות מעניינות. כמה מהם: "הפנים שלי הוא יותר כמו עוגיות כלומר, מעוגל למדי לטעמי."

אמר: "אני עם הטובים ביותר Agus טובה שלי אבל לא רוצה להופיע אנחנו מחפשים לשיר לחלום." דיברו הרבה על הכלב שלו: "נחירה היא אפולו, הבולדוג הצרפתי שלי, אני לא שוכבת עם אף אחד כאן עכשיו."

הוא גם דיבר על המראה החדש שלה: "אני בלונדינית יותר, הפכתי החלקה וכך זה נראה." והוא הראה רוח טוב שלו: "יש לי ADD, קשה לי להתרכז."

שחקנית צעירה, חברה של ניקולה Cabre, דיבר עם עמיתים אמיליה אטיאס, מריה דל סרו, ניקו ואסקז, Gimena פיטר Accardi וקרא Lanzani, אך לא השתתפו למה היא אמרה: ". הוא בטח ישן" חסידיו בטוויטר וביקש ממנו להתקשר Cabré, אבל ... לא יכול להיות אפשרי.

לאחר Twitcam, הודעה מאחד המעריצים שלו, סיכם את מה שאמרתי: "ספקות להישאר QE @ chinasuarez מאוהבים באהבה Locooo חיה, שלום vibe, encantaaaa לי?".

סין, לעומת זאת, בשבת בבוקר ב -140 תווים: "אהבה אהבה אהבה אהבה אהבה אהבה אהבה אהבה אהבה אהבה ... DÍAAA טוב" ¿להגיב לתגובה הנ"ל?

בתגובה נוספת intereantes שחקנית צעירה הלך תגובה: ". תן חודשים יחס @ chinasuarez וניקו Cabre, מופרד רק obbbbbbbbvioooooo" סין התלוצץ: "אולי, אי אפשר לדעת מה יכול לקרות אני מעריך את ויברציות טובות וזמן החיים שלכם לתת לי עצות נשיקות.!".