"Ja ničoho neľutujem. V živote človek musí žiť," hovorí Brenda Asnicar počas rozhovoru s ľuďmi, kde on bedákal nad náhly koniec jediný, ale bol pozitívne premýšľať o nových projektoch, ktoré čakajú, sa domnieva, že je len 20 rokov.

"Tento rok budem žiť osamote. Som v inej fáze. Bolo na čase nezávislé. Som v procese splatnosti v kariére a živote, ale ja nie rozbiť dospievajúci musí ísť nahý . Chcem byť umelcom, model nie. som chcela byť speváčkou, ale budem študovať. som hrať na hudobný nástroj, ale tiež bude formovať mňa. robiť veci so záväzkom, ale nie je tam žiadny pokrok, "hovorí herečka.


"Som proti ženám hrať sa na sexy je koncept mahcista. Tam je niečo oveľa hlbšieho. Nemyslite si, že to všetko sa snaží byť sexy, ale baví ma," povedal auqnue bol tiež požiadaný na jeho záležitosti s Carlosom Tevez, rok a pol oddelenie od futbalistu: "príspevok bol najhorší vzťah s Carlosom, následky vľavo To sa stalo príliš veľa centrom všetkého Dodnes mám robiť rozhovory a vždy s názvom s vaším menom .. ".


"Niekto žije v Recoleta, neznamená, že niekto múdrejší než vily 31. Jedná sa o kompletné ťaženie, ktoré viedlo k prekvapeniu všetkých. Pravdou je, že Jack je veľmi šikovný a veľmi dobrá. Je to chlapec zlato, s množstvom láskavosti, a naučil ma veľa vecí, "povedal.

  "Bolo to intenzívne. Doteraz bola moja veľká láska, ale mám 20 rokov ... Predstavte si, čo potrebujem. Som naozaj chcel sa do seba zamilovali," povedal.