Hun tilbrakte en og en halv time foran den lille kameraet i COMPU hjemmet, besvare spørsmål og fortelle upubliserte data

Maria Eugenia Suarez twitcam oppfordret til å lage en varig en og en halv!

Det er intimitet var Kina, svarte på spørsmål og gjort noen interessante uttalelser. Noen av dem: "Mitt ansikt er mer som en cookie som er ganske avrundet for min smak."

Fortalte: "Jeg er med min beste venn Agus, men ønsker ikke å fremstå Vi leter etter sang Dreaming". Snakket mye om hunden sin: "Snorking er Apollo, min franske bulldog, jeg sover ikke med noen her neste gang."

Han snakket også om hennes nye look: "Jeg er mer blondt, ble jeg en glatting og så det ser ut." Og han viste sitt gode humør: "Jeg har ADD, finner jeg det vanskelig å konsentrere seg."

Den unge skuespilleren, kjæresten til Nicolas Cabre, snakket med kolleger Emilia Attias, Maria del Cerro, Nico Vasquez, Gimena Peter Accardi og kalte Lanzani, men ikke ivaretatt hva hun sa: ". Han må sove" Hans etterfølgere på Twitter ber ham om å ringe Cabré, men ... kunne ikke være mulig.

Etter Twitcam, en melding fra en av hans fans, oppsummerte hva jeg sa: "tvil forbli qe @ chinasuarez forelsket Locooo levende kjærlighet, bye til de Vibe, encantaaaa meg?."

Kina, i mellomtiden, lørdag formiddag i 140 tegn: "Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love ... GOOD DÍAAA" ¿å svare på kommentaren ovenfor?

Et annet svar intereantes den unge skuespilleren gikk til kommentar: ". Gi måneder forholdet @ chinasuarez og Nico Cabre, bare skilt obbbbbbbbvioooooo" The Kina quipped: "Kanskje, du vet aldri hva som kan skje jeg sette pris på de gode vibes og din tid i livet til å gi meg råd Kisses.!."