"Jag ångrar ingenting. I livet måste man leva det", säger Brenda Asnicar under en intervju med People, där han beklagade abrupt slut den enda, men var positivt att tänka på nya projekt som väntar, med tanke på att bara 20 år.

"I år ska jag leva ensam. Jag är på ett annat skede. Det var dags självständigt. Jag är i en process av mognad i karriären och livet, men jag inte bryta tonåring måste gå nakna . jag vill bli konstnär, modell nr. Jag har velat bli sångerska, men jag ska studera. jag spelar ett instrument, men också att forma mig. har att göra saker med engagemang, men det finns inga framsteg ", sade skådespelerskan.


"Jag är emot kvinnor spelar på att vara sexig är ett begrepp mahcista. Det är något mycket djupare. Tror inte det hela är att försöka vara sexig, men det roar mig", sade han, auqnue också ifrågasatte om hans affär med Carlos Tevez, ett och ett halvt separation från fotbollsspelaren: "Stolpen var den värsta i relationen med Carlos lämnade efterdyningarna det blev för mycket i centrum av allt i dag gör jag intervjuer och alltid titeln med ditt namn.. ".


"Någon som bor i Recoleta betyder inte att någon smartare än Villa 31. Det är en komplett bias, vilket ledde till överraskning för alla. Sanningen är att Jack är väldigt smart och väldigt bra. Det är en pojke guld, med massor av vänlighet, och lärt mig många saker ", sade han.

  "Det var intensivt. Så långt var min stora kärlek, men jag har 20 år ... Tänk vad jag behöver. Jag har verkligen velat att falla i kärlek", sade han.