"Я не шкодую ні про що. В житті треба жити", сказав Бренда Asnicar під час інтерв'ю з людьми, де він висловив жаль з приводу різкого кінці тільки, але був позитивний думати про нові проекти, які чекають, вважаючи, що тільки 20 років.

"Цього року я буду жити один. Я в черговий етап. Настав час незалежності. Я перебуваю в процесі погашення в кар'єрі і життя, але я дійсно не порушувати підліток повинен пройти голим . я хочу бути художником, моделі немає. я хотіла бути співачкою, але я буду вчитися. я грати на музичному інструменті, а й формуватиме мене. щось робити із зобов'язаннями, але немає прогресу ", говорить актриса.


"Я проти жінки грають у сексуальні є концепція mahcista. Існує щось набагато глибше. Не думаю, що це все намагаються бути сексуальними, але це мене тішить», сказав він, auqnue також було поставлено питання про його роман з Карлосом Тевес, півтора року розлуки з футболістом: «Повідомлення гірші стосунки з Карлосом, після залишили його стало занадто багато в центрі всього і до цього дня я роблю інтерв'ю, завжди під назвою з вашим ім'ям .. ».


"Хтось, що живе в Recoleta не означає, що хтось розумніший, ніж вілла 31. Це повне зміщення, яке привело до загального здивування. Справа в тому, що Джек дуже розумний і дуже гарний. Це хлопчик золотом, з великою кількістю доброти, і навчив мене багатьом речам ", сказав він.

  "Це була напружена. До сих пір була моя велика любов, але у мене 20 років ... Уявіть собі, що мені потрібно. Я дуже хотіла закохатися," сказав він.