Чрез писмо, освободени за своя сметка Twitter, Мария Евгения Суарес потвърди оставката си от турнето на "Teen Angels"

В писмото се казваше, дословно:

Днес се чувствам нужда да изрази нещо публично, защото смятам, че завършва един етап в живота ми.
Почти ангели "е много важна част от живота ми беше началото на моето юношество. Този проект нараства, научих, и се запознах с хора, на които никога няма да забравя. Също така няма да забравя на пътуването, на записи, които сме се забавлявали, аз никога няма да забравя моите съученици, които накрая стават приятели, всеки със своя собствена индивидуалност. Всеки ми донесе нещо, което да им се възхищаваме винаги като артисти, но най-вече като хора. Момичета, моя приятел от почти Анджелис, които банките са винаги там, когато е необходимо, чрез дебели и тънки, с моите радости и скърби. Децата, приятели, обичам, благодаря за отдаване под наем, не ми спи на пътуване обиколки с виковете им, за изработване ми се смеят, защото винаги е пред мен! Благодаря, че ми отдаване под наем на една сцена в Grand Rex, както и различните сценарии в цялата страна и чужбина с вас, са невероятни, и това беше преживяване, което ще се надяваме да се върнем да живеем и аз няма да ме забрави вече. Благодаря на всички, за да се грижи за производство, да се ограничи, предизвикателството ми хаха, ти още! Благодаря на всички техници, които са били във всички записи от 6 сутринта до вечерта, ако е необходимо, което ни се смее, което я прави най-краткия ден, пускането вълна завинаги! За да работите по-добре!
Благодарение на директорите, за създаване на тези невероятни сцени!
Благодарение на Крис, за мен избора на актьорския състав на "Rincon De Luz", и че ми позволихте да растат с нея, благодаря, че ме научи, че благодарение на RGB за доверието в мен винаги, и ми даде тази възможност.
Благодарение на вас, феновете, без теб това не би било възможно, благодарение на проследяване на края на света, от писмата си, са много твърди, благодаря за скокове, вика, плачат за всички наши предавания. Благодаря и на онези, които ни критикува, ние също се учат от критиките! Благодаря
винаги са били искрени! Благодаря за мен присъединяването и ми подкрепа във всичките си решения, благодаря за плакати в театъра, на пътя. Благодарение на целия вътрешността на страната, ние винаги се чакаше с радост! Благодаря на всички хора на страната ни посети и ние винаги са били с голяма любов и ентусиазъм. Благодарение на страните, които съм оставил да посетите, обещавам един ден от живота ми да отида! Може би в личен или професионален!
Бях щастлив, щастлив, щастлив!
Но това приключи един цикъл. Разочарованието е голямо и има нещо счупване.
Днес аз чувствам, че това се е случило.
Обещавам, че аз никога не се навсякъде, като им кажа, но аз се конзола с разбирането, че животът е постоянна промяна. Има два полюса и две позиции, които сега са несъвместими.
Както Крис ще каже: "Всички крайни ЗАВИНАГИ ОБЯВЯВА ново начало. СИГУРЕН те видя отново! "
Обичам те !!!!!!!! Hasta siempre