Lionel Messi u bë thesari më i çmuar për shumë gra. Ylli më i madh i Barcelonës është një nga njerëzit më të kërkuar nga publiku femëror dhe filloi të drejtuar për t'u bashkuar me atë në jetën e tij të dashurisë.
Rasti më emblematik është ai i Tucuman model Romina Belluscio i cili përbën për revistën FHM spanjolle dhe të mbuluar pranoi që, edhe pse një tifoz i Real Madrid, çfarë ju pëlqen rreth Barcelona është futbollist argjentinas.

"Unë nuk mund të jetë futbolli më shumë, më shumë se shumë njerëz." M nga Real Madrid. Edhe pse I love Lio Messi Barça drives me crazy, "pohoi gruaja 31 vjeçare.

Romina ka lindur më 19 shkurt, 1979, është një prezantues dhe model. Ndërsa studion gazetari, tucumano Belluscio marrë pjesë në programin televiziv "gjurmë." Pasi, në vitin 1996 dhe në 17, e fitoi Argjentina Miss si një përfaqësues i Tucumán me masat e 90-61-90.

Ai më pas ka marrë pjesë në Miss International Japoni nuk është më parë të përgatitur në, valle gjuhën dhe modelimit, dhe fitoi çmimin për flokë më të mirë.

Ai më vonë ka marrë pjesë në Miss America në Bolivi, ku ai i përulur një anëtar jurie, një projektuesi spanjoll i cili ishte pasaporta e tij për të catwalks ndërkombëtare.

Ai ka punuar si një model për catwalks ndërkombëtare në Milano (Itali), Paris (Francë), Londër (Angli), New York (SHBA) dhe reklama të shumta. Duke punuar në "vetëm pakuptimta" (Channel Four spanjisht).