Независимо от размера на лещата, с които да прикрият лицето си, Мариана Еспозито (19) успява да бъде в центъра на вниманието на повечето хора в къде да отиде. Въпреки това, се кълне че не е стадо на феновете, които следват четири години, наравно с успеха на Почти Ангели, които я осъзнават, че се гордее с титлата на знаменитост. "Точно колко далеч падна, когато пристигнах в церемонията по награждаването на 40-те в Мадрид, видях на вратата на съблекалнята от името на Teen Angels [на групата в серия] ниско от това на Роби Уилямс, Шакира ", казва актрисата вече в осмата си година кариера в ръцете на Крис Морена Груп. И начинът, по който "Lali" започва в професията е подобен на скриптове на производствените програми: едно момиче от квартала, Patricios парк да бъдат точни, че 10 години той се скитаха на града с автобус зад Майка и със съучастието на сестра му Мария Лаура, 15, да опита късмета си пред камерата. "Имах вкара за Сърца в подаването на Банда, проект на Channel 9, но седмица по-късно се обадих да се каже, че е бил в лек ъгъл магазин, новата серия на Telefe. Не можех да повярвам! Защото не бях прав ред, аз да успеят да изпълнят мечтата си за работа с Крис ", казва той със смях.


Два месеца след края на лентата, с който стана известна и преди да отлети за Бразилия на почивка с приятелката си Джанет, преминали през Мар дел Плата и обяви: "Густаво Yankelevich и Крис Морена ни даде възможност да Гастон [ Далмау], Петър [Lanzani], Нико [Риера], Юджийн [Smith] и мен да продължи с групата. В тийнейджъри, ще започнем от нулата: очакваме много промени, нови песни и турне в САЩ и Мексико. А тайната? Аз съм също ще видим през нощта от Telefe в проект на RGB производство медиите. "




"Ти си много малък телевизор. Как се справят с медийния натиск?


"Семинарът, което направих за два месеца преди аз имам участие в светлина ъгъл, е много жестоко, защото всеки човек петък от производството и каза:". Клара, Педро и Мария не дойдоха повече " Но аз не живея като натиск, но като игра, едно отклонение. Погледнато по това време в училище и се очаква да бъдат направени до обяд да напусне и да отиде да записва, защото бях очарован.


- Научихте ли да живее с експозиция, която ви дава телевизия?


"В един момент, да, това е част от това, което ми харесва. Мисля, че тази работа няма да друг избор, освен да го приеме. Просто ме кара да се неудобно за хората около мен. Например, когато се храним с моите приятели, някои седя на масата, аз ям храни, а не отида. Аз го разбирам, защото свикнах с нея, но приятелите ми го намерите досадно.


- Как да живее на факта, че милиони деца Ви счита препратка?


"Аз не съм база за сравнение. Но забележете, че, за разлика от това, което се случва с моите съотборници, моят герой-Mar-генерирани много любов. Когато феновете ме спре на улицата, аз хваля на косата, но говоря за моята работа. Те ми казват, че искат да действат и да танцува като мен. Мисли, че като дете никой не е доверие в мен ... Не вярвам, че биха могли да работят по телевизията, защото е много грозно, много издадени напред зъби.




"Той винаги е говорил много за емоционалното си състояние. Сега той казва, че сте в отношенията с партньора си Бенджамин ленти Амадео.


"Добре съм, варварски, но не мога да кажа много повече. Експозицията не ме притеснява на улицата, но аз не се чувствам комфортно, когато те правят предположения за личния ми живот. Това ме кара да се смея, когато се изчислява колко време съм реже с Петър [Lanzani] и се чудя коя съм и за колко дълго.


- Смятате ли се разбираме толкова добре с останалата част от вашите колеги?


"Всички те са божествени същества и е много трудно да се обърка. Но разбира се има търкания, като например тези, които са с брат, защото виждаш всеки ден, имат много общи неща и на практика живеят заедно. Записахме десет часа на ден, така че аз прекарвам повече време с тях, отколкото със семейството си. Те са като мои братя. Създава се работна група, не се намира в други ленти. Ние сме много близки.


- Бихте ли искали да останат още една година с почти ангели?


"Не, защото усещам, че изпълняват на един цикъл. Ние имаме това, което си поставяме и история премина през всички възможни състояния. Освен това, следват, защото вие добре правите, в някакъв момент е да се подценява обществеността. Густаво Yankelevich и Крис [производители], заедно с Лео Calderone [на автора] са много умни, не оказват влияние успех.




"Спечелете собствени пари от най-ранна възраст. Как да си управлява?


"Благодаря на Бога, имам някои невероятни родители, че тъй като започнах да работя, които се грижат знаеше какво печеля, така че може да осигури бъдещето си. Така че аз може да си купите апартамент в Палермо, където съм се движат през февруари.


- Какво взе решението си?


"Това струва, особено баща ми, Карлос. Когато дръпна с регистрацията на автомобила, година и половина, не е много точка го оглавява, защото разбира, че бебето расте. Така че, когато се преместих, аз предполагам, че ще бъде по-лошо. Но той и майка ми, Majo, разбирам, че това е въпрос на удобство. Банфийлд е изморително пътуване до Мартинес да записва всеки ден. Аз съм много щастлив в моя дом, аз се забавлявам и аз не обичам да бъда сама. Но като си собствен апартамент е нещо, което е необходимо известно време. Най-накрая успях.

Първоначално публикувани в Revista Аржентина Здравейте