Ανεξάρτητα από το μέγεθος του φακού με το οποίο να συγκαλύψουν το πρόσωπό του, Mariana Esposito (19) καταφέρνει να είναι το κέντρο της προσοχής των περισσότερων παιδιά στον τόπο να πάει. Ωστόσο, ορκίζεται ότι δεν ήταν η αγέλη των οπαδών που ακολουθεί τέσσερα χρόνια, στην ισοτιμία με την επιτυχία των Σχεδόν Αγγέλων, που την έκανε να συνειδητοποιήσει ότι μπορεί να υπερηφανεύεται για τον τίτλο της διασημότητας. "Ακριβώς πόσο μακριά έπεσα πάνω όταν έφτασα στην τελετή απονομής των βραβείων του Top 40 στη Μαδρίτη, είδε την πόρτα του επιδέσμου για λογαριασμό των εφήβων Αγγέλων [το συγκρότημα της σειράς] κάτω από αυτήν της Robie Williams, Shakira »λέει η ηθοποιός τώρα στην όγδοη χρόνια καριέρας του στα χέρια του Cris Morena Group. Και ο τρόπος που «Lali" ξεκίνησε στο επάγγελμα είναι παρόμοια με τα σενάρια των προγραμμάτων παραγωγής: ένα κορίτσι στη γειτονιά, Patricios πάρκο για να είμαι ακριβής, ότι 10 χρόνια περιπλανήθηκε στην πόλη με το λεωφορείο πίσω του μαμά και με τη συνενοχή της αδελφής του Μαρίας Laura, 15, για να δοκιμάσει την τύχη του μπροστά από τις κάμερες. «Είχα σκόραρε για Χαρτς στη χύτευση του Μπάντα, ένα έργο του Channel 9, αλλά μια εβδομάδα αργότερα μου ζήτησε να πω ότι είχε στο φως γωνιακό κατάστημα, η νέα σειρά του Telefe. Δεν θα μπορούσα να το πιστέψω! Επειδή έκανα λάθος σειρά, θα μπορούσε να εκπληρώσει το όνειρό μου από τη συνεργασία με Cris », λέει με ένα γέλιο.


Δύο μήνες μετά το τέλος της ταινίας με το ποιος πυροβόλησε στη φήμη, και πριν από την πτήση προς τη Βραζιλία, στις διακοπές με τη φίλη της Janet της, πέρασε από Μαρ ντελ Πλάτα και ανακοίνωσε: «Gustavo Yankelevich και Cris Morena μας έδωσε την δυνατότητα να Gaston [ Dalmau], Πέτρου [Lanzani], Nico [Riera], Eugene [Smith] και μένα να συνεχίσω με το συγκρότημα. Οι Έφηβοι θα ξεκινήσει από το μηδέν: περιμένουμε πολλές αλλαγές, νέα τραγούδια και περιόδευσε στις ΗΠΑ και το Μεξικό. Ένα μυστικό; Είμαι, επίσης, θα δούμε το βράδυ από το Telefe σε ένα έργο της παραγωγής RGB Media. "




«Είσαι πολύ μικρή τηλεόραση. Πώς θα χειριστεί την πίεση των μέσων ενημέρωσης;


«Το εργαστήριο που έκανα για δύο μήνες προτού να πάρω το μέρος στο φως γωνία, ήταν πολύ σκληρή, γιατί κάθε έξω κάποιος Παρασκευή της παραγωγής και της είπε:«. Clara, Πέδρο και η Μαρία δεν έρχονται πια " Αλλά δεν ζουν ως μια πίεση, αλλά ως ένα παιχνίδι, μια εκτροπή. Κοίταξε την ώρα στο σχολείο και αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέχρι το μεσημέρι να φύγει και να πάει στο αρχείο, διότι ήμουν γοητευμένος.


- Μήπως μάθουμε να ζούμε με την έκθεση που σας δίνει τηλεόραση;


"Σε κάποιο σημείο, ναι, είναι μέρος του τι μου αρέσει. Νομίζω ότι αυτή η εργασία δεν θα επιλογή παρά να την αποδεχθεί. Απλώς με κάνει ανήσυχο για τους γύρω μου. Για παράδειγμα, όταν τρώμε με τους φίλους μου, κάποια κάθομαι στο τραπέζι, τρώω φαγητό και να μην πάει. Τι καταλαβαίνω γιατί πήρα χρησιμοποιούνται σε αυτό, αλλά οι φίλοι μου το βρίσκουν ενοχλητικό.


- Πώς να ζήσει το γεγονός ότι εκατομμύρια παιδιά σας θεωρήσουν μια αναφορά;


"Δεν είμαι μια αναφορά. Αλλά παρατηρώ ότι, σε αντίθεση με ό, τι συμβαίνει με τους συμπαίκτες μου, τον χαρακτήρα-Mar-δημιουργούνται παρτίδες μου της αγάπης. Όταν οι θαυμαστές μου να σταματήσει στο δρόμο, επαινώ τα μαλλιά, αλλά μιλούν για τη δουλειά μου. Μου λένε ότι θέλουν να δράσουν και το χορό σαν κι εμένα. Σκεφτείτε ότι ως παιδί κανείς δεν είχε εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου ... Δεν πιστεύω ότι θα μπορούσαν να εργαστούν στην τηλεόραση γιατί ήταν πολύ άσχημο, πολύ toothy.




«Μιλούσε πάντοτε πολύ για συναισθηματική σας κατάσταση. Τώρα λέει ότι είστε σε μια σχέση με τον σύντροφό Benjamin ταινία σας Amadeo.


«Είμαι καλά, βάρβαρες, αλλά δεν μπορώ να πω πολλά περισσότερα. Η έκθεση δεν με ενοχλεί στο δρόμο, αλλά δεν αισθάνομαι άνετα όταν κάνουν υποθέσεις σχετικά με την προσωπική μου ζωή. Με κάνει να γελάω, κατά τον υπολογισμό πόσο καιρό έχω κοπεί με τον Peter [Lanzani] και αναρωτιέμαι ποιος είμαι και για πόσο καιρό.


- Να έχετε μαζί τόσο καλά με το υπόλοιπο του τους συναδέλφους σας;


"Όλα είναι θεϊκά όντα και είναι πολύ δύσκολο να κάνουμε λάθος. Αλλά φυσικά υπάρχουν τριβές, όπως αυτές που έχετε με έναν αδελφό, γιατί βλέπεις κάθε μέρα, θα έχουν πολλά πράγματα και ουσιαστικά ζουν μαζί. Καταγράψαμε δέκα ώρες την ημέρα, γι 'αυτό περνούν περισσότερο χρόνο μαζί τους παρά με την οικογένειά μου. Είναι σαν αδέρφια μου. Μια ομάδα εργασίας δεν έχει βρεθεί και σε άλλες ταινίες. Είμαστε πολύ κοντά.


- Θα προτιμούσα να μείνει άλλο ένα έτος με σχεδόν αγγέλους;


"Οχι, γιατί αισθάνομαι ότι πληρούνται ένας κύκλος. Έχουμε ό, τι ορίζεται και η ιστορία πέρασε από όλες τις δυνατές καταστάσεις. Επιπλέον, ακολουθήστε γιατί το κάνετε καλά σε κάποιο σημείο είναι να υποτιμά το κοινό. Gustavo Yankelevich και Cris [τους παραγωγούς], μαζί με Leo Calderone [ο συγγραφέας] είναι πολύ έξυπνη, δεν επηρεάζονται από την επιτυχία.




«Κερδίστε τα δικά σας χρήματα από νεαρή ηλικία. Πώς διαχειρίζεται σας;


"Δόξα τω Θεώ, έχω μερικές απίστευτες γονείς ότι από τότε που άρχισε να εργάζεται, η φροντίδα ήξερε τι μπορώ να κερδίσω έτσι μπορείτε να εξασφαλίσετε το μέλλον μου. Γι 'αυτό και θα μπορούσε να αγοράσει ένα διαμέρισμα στο Παλέρμο, όπου είμαι κινείται το Φεβρουάριο.


- Τι πήρε την απόφασή σας;


"Είναι το κόστος, ιδιαίτερα τον πατέρα μου, Κάρλος. Όταν τράβηξα την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, ένα και ενάμιση χρόνο, δεν είναι πολύ σημείο να τον ξεπέρασε, διότι κατάλαβε ότι το μωρό μεγάλωνε. Έτσι, όταν πήγα, υποθέτω ότι θα είναι χειρότερα. Αλλά και η μαμά μου, Majo, καταλάβετε ότι πρόκειται για ένα θέμα ευκολίας. Μπάνφιλντ είναι κουραστική ταξιδέψει στην Martinez να καταγράφει κάθε μέρα. Είμαι πολύ χαρούμενος στο σπίτι μου, εγώ ο ίδιος να απολαύσουν και δεν μου αρέσει να είσαι μόνος σου. Αλλά έχοντας δικό μου διαμέρισμα ήταν κάτι που χρειάζεται κάποιο χρόνο. Επιτέλους κατάφερα.

Αρχικά δημοσιεύθηκε στην Revista Αργεντινή Hello