Ongeag van die grootte van die lens waarmee sy gesig, Mariana Esposito (19) te verbloem bestuur aan die middelpunt van die aandag van die meeste ouens in die plek om te gaan. Maar sweer dit was nie die trop volg ondersteuners wat vier jaar, op gelyke voet met die sukses van Byna Angels, wat haar besef dat spog met die titel van celebrity. "Net hoe ver ek het omgeval toe ek aankom by die toekenningsgeleentheid van die Top 40 in Madrid, het die deur van die kleedkamer namens die Teen Angels [die band in die reeks] onder dié van Robie Williams, Shakira "sê die aktrise wat nou in sy agtste jaar loopbaan in die hande van Cris Morena Group. En die manier waarop "Lali" begin in die beroep is soortgelyk aan die skrifte van die produksie-programme: 'n meisie in die omgewing, te wees Patricios Park akkurate, wat 10 jaar het hy die stad rondgedwaal met die bus agter sy ma en met die medepligtigheid van sy suster Maria Laura, 15, sy geluk te probeer in die voorkant van die kameras. "Ek moes behaal het vir Hearts in die giet van banda, 'n projek van Channel 9, maar' n week later het ek geroep om te sê hy was op die hoek winkel lig, die nuwe reeks van Telefe. Ek kon dit nie glo nie! Want ek was verkeerd ry, kon ek my droom van die werk met Cris vervul, "sê hy met 'n lag.


Twee maande ná die einde van die strook met die wat geskiet te roem, en voor vlieg na Brasilië op vakansie saam met haar vriendin Janet, het deur Mar del Plata en aangekondig: "Gustavo Yankelevich en Cris Morena het ons die geleentheid om Gaston [ Dalmau], Peter [Lanzani], Nico [Riera], Eugene [Smith] en my om voort te gaan met die band. Die Tieners gaan om te begin van nuuts af: ons verwag dat baie veranderinge, nuwe liedjies en getoer die VSA en Mexico. 'N geheim? Ek gaan ook te sien in die nag van Telefe in 'n projek van die RGB Media produksie. "




"Jy is 'n baie klein televisie. Hoe het jy dit hanteer die druk van die media?


"Die werkswinkel Ek het vir twee maande voordat ek het die deel in die lig hoek, was baie wreed, omdat elke Vrydag iemand uit van die produksie en het gesê:". Clara, Pedro en Maria kom nie meer doen nie " Maar ek lewe nie as 'n druk, maar as' n spel, 'n afleiding. Gekyk na die tyd in die skool en sal na verwagting gemaak word deur die middag te verlaat en gaan aan te teken, want ek was gefassineer.


- Het jy leer om te leef met die blootstelling wat gee jou TV?


"Op 'n sekere punt, ja, dit is deel van wat ek wil. Ek dink hierdie werk nie keuse nie, maar om dit te aanvaar. Net maak my ongemaklik vir diegene rondom my. Byvoorbeeld, wanneer ons eet, met my vriende, sommige het ek by die tafel sit, ek eet kos en nie gaan nie. Ek verstaan dit, want ek gebruik het om dit, maar my vriende vind dit vervelend.


- Hoe die feit dat miljoene kinders dink jy 'n verwysing na lewe?


"Ek is nie 'n verwysing. Maar let op dat, in teenstelling met wat gebeur met my spanmaats, my karakter-Mar-gegenereerde baie liefde. Wanneer die ondersteuners stop my op straat, ek loof die hare, maar praat oor my werk. Hulle het my vertel hulle wil om op te tree en dans net soos ek. Dink dat as 'n kind niemand het vertroue in my ... Nie glo dat ek kan werk op die TV, want dit was baie lelik, baie Toothy.




"Hy het altyd baie gepraat oor jou emosionele toestand. Nou is dit sê jy is in 'n verhouding met jou lewensmaat Benjamin Amadeo strip.


"Ek is fine, barbaarse, maar ek kan nie veel meer sê. Blootstelling pla my nie in die straat, maar ek voel nie gemaklik wanneer hulle maak aannames oor my private lewe. Dit laat my lag by die berekening van hoe lank ek sny met Peter [Lanzani] en wonder wie ek is en vir hoe lank.


- Het jy kry saam so goed met die res van jou kollegas?


"Hulle is almal goddelike wesens en dit is baie moeilik om te kry verkeerd. Maar natuurlik is daar fricties, soos dié wat jy het met 'n broer, want jy sien elke dag, jy deel baie dinge en prakties saam te leef. Ons aangeteken tien uur 'n dag, so ek spandeer meer tyd saam met hulle as met my familie. Hulle is net soos my broers. 'N Werkgroep is nie gevind nie in ander repies. Ons is baie naby.


- Sou jy graag nog 'n jaar te bly met byna engele?


"Nee, want ek voel ek vervul 'n siklus. Ons het wat ons stel en die storie het deur al die moontlike lande. Benewens, volg omdat jy goed doen op 'n punt is om die publiek te onderskat. Gustavo Yankelevich en Cris [produsente], saam met Leo Calderone [die skrywer] is baie slim, nie besmet is deur sukses.




"Verdien jou eie geld uit 'n vroeë ouderdom. Hoe bestuur jy jou?


"Dankie God, ek het 'n paar ongelooflike ouers wat sedert ek begin werk, omgee het geweet wat ek verdien sodat jy kan my toekoms veilig. So ek kan koop 'n woonstel in Palermo, waar ek beweeg in Februarie.


- Wat is jou besluit geneem het?


"Dit kos, veral my pa, Carlos. Toe ek getrek die kar se registrasie, 'n jaar en' n half nie veel punt bedek hom, omdat hy besef dat die baba was groei. So toe ek verhuis, ek dink dit sal erger wees. Maar hy en my ma, Majo, verstaan dat dit 'n saak van gerief. Banfield is uitputtend reis na Martinez om elke dag te teken. Ek is baie gelukkig in my huis, ek geniet myself en ek wil nie alleen wees. Maar met my eie woonstel was iets wat ek nodig het geruime tyd. Op laaste keer wat ek daarin geslaag.

Oorspronklik gepubliseer in Revista Argentina Hello