Nepriklausomai nuo lęšio dydį, su kuriomis, siekdami nuslėpti savo veidą, Marianos Esposito (19) sugeba būti dėmesio labiausiai vaikinai kur eiti centras. Tačiau, keiksmai tai buvo ne gerbėjų bandą, kad taip ketverius metus, par su Beveik Angelai, kuris padarė ją suprantame, kad didžiuojasi įžymybė pavadinimas sėkmę. "Tiesiog, kiek aš sumažėjo daugiau, kai aš atvykau į apdovanojimų ceremoniją Top 40 Madridas, pamatęs padažu vardu Teen Angels [iš serijos juosta] žemiau, kad Robie Williams, Shakira durys sako aktorė dabar aštuntus metus karjerą Cris Morena Group rankas. Ir taip, kad "Lali" prasidėjo profesija yra panaši į gamybos programas scenarijus: kaimynystėje mergina, Patricios parkas turi būti tikslūs, kad 10 metų jis klajojo miesto autobusu už jo mama ir su savo seserimi Maria Laura, 15 bendrininkavimo, išbandyti savo laimę prieš kameras. "Aš turėjau suskaičiuoti Širdelės į Banda, Channel 9 projekto liejimas, bet savaite vėliau paskambinau pasakyti jam buvo į kampą parduotuvė šviesos, naujos serijos Telefe. Aš negalėjau patikėti! Kadangi aš klydau eilutėje, galėčiau išsipildys mano svajonė dirbti su Cris ", sako jis su juoku.


Du mėnesiai po to, kai su Išgarsėjo ir prieš skrisdamas į Braziliją atostogauti su savo draugei Janet pabuvoję Mar del Plata, ir paskelbė juostos pabaigoje: "Gustavo Yankelevich ir Cris Morena davė mums galimybę Gaston [ Dalmau], Petras [Lanzani] Nico [Riera] Eugenijus [Smith] ir man toliau su grupe. Paaugliai ketiname pradėti nuo nulio: mes tikimės, kad daug pakeitimų, naujas dainas ir koncertavo JAV ir Meksikoje. Paslaptis? Aš taip pat ketiname pamatyti naktį nuo Telefe daugelyje RGB Žiniasklaida gamybos projektą. "




"Jūs esate labai maži televiziją. Kaip jūs susidoroti su žiniasklaidos spaudimas?


"Šis seminaras man padarė prieš du mėnesius iki Gavau atsižvelgiant kampe pusės, buvo labai žiaurus, nes kiekvieną penktadienį kas nors iš gamybos ir pasakė:". Clara, Pedro ir Maria nepatenka nebėra " Bet aš negyvenu kaip slėgis, o kaip žaidimas, pramoga. Pažvelgė į mokyklą laiku ir turėtų būti padaryta val palikti ir pereiti į įrašą, nes buvau sužavėtas.


- Ar jūs turėjote išmokti gyventi su ekspozicija, kuri suteikia jums televizorius?


"Tam tikru metu, taip, tai dalis to, kas man patinka. Manau, kad šis darbas bus ne pasirinkimo, o jį priimti. Tiesiog priverčia mane nejaukiai tiems, kurie aplink mane. Pavyzdžiui, kai mes valgome su draugais, kai aš sėdžiu prie stalo, valgyti maistą, o ne eiti. Aš suprantu jį, nes pripratau prie jo, bet mano draugai atrodo erzina.


- Kaip gyventi, kad milijonai vaikų apsvarstyti jums nuoroda?


"Aš ne nuoroda. Bet pastebėti, kad, priešingai nei tai, kas vyksta su mano komandos, mano charakterio-Kov-generuoja daug meilės. Kai gerbėjai sustabdyti mane į gatvę, aš pagirti plaukų, bet kalbėti apie savo darbą. Jie man sako, jie nori veikti ir šokių, kaip man. Manau, kad kaip vaikas niekas pasitikėjimą man ... Ne manau, kad galėtų dirbti televizijoje, nes ji buvo labai negraži, labai Dantyta.




"Jis visada kalbėjo apie savo emocinę būseną aikštelė. Dabar ji sako, jūs esate su savo partneriu Benjamino Amadeo juostelės santykius.


"I'm fine, barbariška, bet aš negaliu pasakyti daug daugiau. Išlaikymas nėra bother me gatvėje, bet aš neturi jaustis patogiai, kai jie daryti prielaidas apie mano asmeninį gyvenimą. Ji daro mane juoktis, kai apskaičiuojant, kiek laiko aš iškirpti su Peter [Lanzani] ir stebėtis, kas aš esu ir kaip ilgai.


- Ar jūs gaunate kartu taip gerai su savo bendradarbiais pailsėti?


"Jie visi yra dieviškosios būtybės, ir tai labai sunku gauti negerai. Bet, žinoma, yra nesutarimų, pvz turite su broliu, nes matote kiekvieną dieną, jūs daug bendrų dalykų, ir praktiškai gyvena kartu. Mes įrašyti dešimt valandų per dieną, todėl aš daugiau laiko praleisti su jais, nei su savo šeima. Jie panašūs į mano broliai. Darbo grupės nėra nustatyta kitos juostelės. Mes labai arti.


- Ar turite patiko pasilikti dar metus su beveik angelai?


"Ne, nes aš jaučiu, įvykdytos ciklas. Mes turime ką mes nustatome ir istorija vyko per visas įmanomas valstybių. Be to, sekti, nes jūs gerai darote tam tikru metu yra nepakankamai viešai. Gustavo Yankelevich ir Cris [gamintojai], kartu su Leo Calderone [autorius] yra labai protingas, neturėtų poveikio sėkmė.




"Uždirbkite savo pinigus nuo ankstyvo amžiaus. Kaip jums tvarkyti savo?


"Ačiū Dievui, aš turiu kai neįtikėtinai tėvams, kad, nes aš pradėjau dirbti, rūpintis žinojo, ką aš uždirbsiu, todėl jūs galite saugiai mano ateities. Taigi galėčiau nusipirkti į Palermas, kur aš esu juda vasario butą.


- Kas buvo jūsų sprendimas?


"Tai išlaidos, ypač mano tėtis Carlos. Kai aš iškedentas automobilį registruoti, pusantrų metų, ne per daug klausimu papildyta jį, nes jis suprato, kad kūdikis augo. Taigi, kai aš persikėlė, manau tai bus dar blogiau. Bet jis ir mano mama, Majo, suprantame, kad tai yra patogumo klausimas. Banfield yra alinantis keliauti į Martinez registruoja kiekvieną dieną. Esu labai laimingas, mano namuose, man patinka save ir man nepatinka, yra vienas. Tačiau atsižvelgdamas savo bute buvo kažkas man reikia šiek tiek laiko. Pagaliau man pavyko.

Iš pradžių paskelbtas Žurnalas Argentina Sveiki