Kontuan hartu gabe lenteen tamainaren horrekin bere aurpegia, Mariana Esposito (19) mozorrotzeko kudeatzen lekua joan gehien guys arreta gune izan nahi du. Hala ere, swears ez den jarraitzailetatik artaldea jarraitzen duten lau urte, par on Ia Angels, hori egin duten celebrity izenburua dauka konturatzen bere arrakasta du. "Just noraino jaitsi denean iritsi Top 40 ekitaldia sariak Madrilen egiten ditut baino gehiago dut, zerra du Teen Angels [telesailaren banda] Robie Williams, Shakira de horretatik behera izenean apailatzearen atea "Aktorea orain bere Cris Morena Taldearen eskutik zortzigarren urteko ibilbidea esaten. Eta horrela "Lali" lanbidean hasi da ekoizpen programak gidoiak antzekoa da: auzoan neska bat, Patricios Park hain zuzen ere, 10 urte hiria wandered zuen autobusez atzean bere ama eta bere arreba Maria Laura, 15 konplizitatea, batera bere zorte saiatu kamera aurrean. "Nuen Hearts jartzeko gola banda, Canal 9 proiektu baten galdaketa, baina aste bat geroago izkinan, denda argia, Telefe sorta berria izan zuen esateko deitu nuen. ezin nuen sinetsi! izan dut okerreko errenkadan delako, Cris nire lan egiteko ametsa bete nuen ", dio barre bat zen.


"Gustavo Yankelevich eta Cris Morena eman ziguten aukera du Gaston [: Bi hilabete eta ezagutu ospea filmatu eta Brasilen oporretan hegan bere lagun Janet, Mar del Plata bidez pasatu baino lehen, eta iragarri ekin tira bukatu ondoren Dalmau], Peter [Lanzani], Nico [Riera], Eugene [Smith] eta niretzat banda jarraitu ahal izateko. Nerabeek dira zerotik abiatzen doa: aldaketa asko, abesti berriak espero dugu eta AEBetako eta Mexikoko bira. A sekretua? ere naiz gauez ikusi Telefe argazkiak GBU Media ekoizpen proiektu batean doa. "




"Oso txikia telebista bat zara. Nola ez media presio kudeatzeko duzu?


"Workshopa zuen bi hilabete eman nituen lortu nuen txoko argia parte aurretik, oso krudela izan zen, behin Ostirala norbait ekoizpen ko eta esan baitu". Clara, Pedro eta Maria ez dira jada " Baina ez dut presio gisa bizi da, baina partida bat, desbideratze gisa. eskolan momentuan Looked eta aurreikusitako eguerdiko behar egin eta utzi grabatzeko joan nintzen txundituta delako.


- Ba arriskuari ematen duen Telebista bizi ikasten dituzu?


"Puntu batzuetan, bai, zer dut gogoko parte da. Lan horrek ez du aukerarik uste dut baina ez onartzeko. Besterik egiten nire inguruko deseroso horiek Niretzat. Esate baterako, jan nire lagunekin ditugu, batzuk eseri mahaian I, janaria jan nuen, eta ez joan. ulertu I got to delako erabiltzen da, baina nire lagunak aurkitu gogaikarriak.


- Nola Izan ere, haurren milioika dela uste duzu erreferentzia bat bizitzeko?


"Ez naiz erreferente bat. Baina oharra ere, zer ez bezala nire teammates gertatzen da, nire izaera-Mar-sorturiko maitasun asko. Noiz jarraitzailetatik gelditzeko dit kalean, ilea, baina nire lanei buruz hitz goraipatu nuen. esango dute jokatu eta ni bezalako dantza nahi dute. Think haur bat izateaz gain, inork ez zuen nigan konfiantza ... Ez uste telebista izan nuen lana oso itsusiak, izan ere, oso toothy.




"Hitz egin zuen beti zure egoera emozionala dela asko. Orain ari bikotearekin Benjamin Amadeo tira harreman batean zuk esaten du.


"Ondo, barbarie naiz, baina ezin dut esan askoz gehiago. Esposizio ez kezkatu me kalean, baina ez dut eroso sentitzen nire bizitza pribatuan buruzko hipotesiak egiten dituzte. denean kalkulatzeko barre zidan nola ebaki luze Peter [Lanzani] dut eta galdetzen nor naiz noiz arte bihurtzen du.


- Ba al zara batera hain ongi zure lankideei gainontzeko?


"Jainkozko izaki guztietan daude eta oso zaila oker jaso da. Baina noski daude frictions, esate baterako aukeratu anaia bat bezala, ikusten duzu egunero delako, gauza asko partekatu eta ia elkarrekin bizi. hamar ordu grabatu genuen egun bat, beraz, denbora gehiago ditut nire familia baino. nire anaiek bezala egiten dute. lan-talde bat ez da beste listoi aurkitu. oso hurbil dugu.


- Nahi al duzu gustuko duzun beste urte lo ia aingeruen artean?


"Ez, sentitzen bainuen ziklo bat bete dut. zer eta ezarri dugu istorioa posible guztiak estatu bidez joan behar dugu. Gainera, jarraitu nahi duzu ondo uneren publikoa gutxiestea. Gustavo Yankelevich eta Cris [ekoizle], Leo Calderone batera ekin [egilea] ez dira oso azkarra, ez arrakasta k kutsatua.




"Irabazi zure lehen urteetatik dirua egin. Nola egin zure kudeatzeko duzu?


"Eskerrik asko Jainkoa, sinestezina guraso batzuek I hasi naiz lanean geroztik, solidario bazekien zer Horrela bada, nire etorkizuna segurua dezakezu irabazten dut. Beraz, Palermo, non otsailean naiz mugitzen apartamentu bat erosi nuen.


- Zer hartu zuten zure erabakia?


", Batez ere balio du nire aita, Carlos. Denean, autoaren matrikula, urte eta erdi bat bota dut, ez askoz puntu gaiaren zion, konturatu zen haurra zela hazten delako. Beraz nuenean mugitu da okerragoa izango da asmatzen dut. Baina, eta nire ama, Majo, ulertu dela hitzarmenezko kontua. Banfield da bidaia nekagarriak egin Martinez egunero grabatzeko. oso pozik nago nire etxean, nire burua gozatu dut eta ez dut bakarrik ari. Baina nire apartamentuan balitz zerbait zen denbora pixka bat behar nuen. Azkenean lortu dut.

Jatorriz Revista Argentina Kaixo argitaratu