Միջոցով նամակ է հրապարակել իր Twitter հաշիվը, Maria Eugenia Suarez հաստատել է իր դուրս գալու տուրում «Պատանեկան Հրեշտակներ»

Նամակում ասել է բառացիորեն:

Այսօր ես զգում եմ, որ անհրաժեշտ է արտահայտել մի բան հրապարակավ, որովհետեւ կարծում եմ, որ ավարտվում է մի փուլ է իմ կյանքում.
Գրեթե Հրեշտակներ շատ կարեւոր մասն է իմ կյանքի սկիզբն էր իմ պատանեկություն. Այս ծրագրի աճեց, ես իմացա, եւ ես հանդիպել եմ մարդկանց, որոնց ես երբեք չեմ մոռանա. Ոչ էլ ես մոռանում ուղեւորության է, ձայնագրությունների, որը մենք ունեինք հաճելի, ես երբեք չեմ մոռանա իմ դասընկերների, որն ավարտվեց դառնում բարեկամ, յուրաքանչյուրը իր սեփական անձին: գ. Յուրաքանչյուր ինձ բերեց մի բան միշտ հիանում նրանց, որպես նկարիչներ, բայց ամենից շատ, քանի որ մարդիկ. Աղջիկները, իմ ընկերը գրեթե Անջելեսում, որը ես բանկեր էին միշտ, երբ անհրաժեշտ է, լավ ժամանակները, եւ վատ, իմ ուրախությունները, եւ վշտերի. Երեխաները, իմ ընկերները, սերը նաեւ, շնորհիվ ոչ թույլ տալով, որ ինձ քնել վրա, ճանապարհորդական շրջագայությունների հետ իրենց լալիս համար, որն ինձ ծիծաղում համար միշտ էլ ունկնդիրների առջեւ, ինձ! Thanks for տալով տվեք կիսվել որ փուլում է «Գրան Ռեքս եւ տարբեր սցենարների ողջ երկրում եւ արտասահմանում Ձեզ հետ են անհավատալի, եւ դա էր, փորձ, որը հուսով ենք վերադառնալ ապրել, եւ ես չեմ մոռանա ինձ այլեւս. Thanks to all for խնամող արտադրության, զսպել, մարտահրավեր են նետում ինձ haha են, ձեզ ավելի լավ! Շնորհակալություն բոլոր տեխնիկների էին բոլոր ձայնագրություններն - ից 6 մայ, մինչեւ երեկո, անհրաժեշտության դեպքում, դարձնելով մեզ ծիծաղենք, դարձնելով այն ամենակարճ օրը, դնելով ալիք ընդմիշտ! Մշակել ավելի լավ է!
Շնորհակալություն տնօրենները, ստեղծել այդ զարմանալի կադրերը!
Շնորհակալություն Chris, ունենալու համար ընտրել են նետում է «Rincon De Luz» եւ որը թույլ է տալիս ինձ աճել դրա հետ, շնորհակալություն ուսուցման համար », ինձ ասաց, որ, շնորհիվ RGB համար վստահելու ինձ, եւ տալով ինձ հնարավորություն է ընդմիշտ.
ՇՆՈՐՀԱԿԱԼՈՒԹՅՈՒՆ Ձեզ, երկրպագուներին, առանց քեզ սա չէր լինի, հնարավոր է, շնորհակալություն հետեւելու համար մինչեւ աշխարհի վերջը, իր նամակներ, իսկապես Hardcore, շնորհակալություն թռիչք, գոռում, սգալու համար, մեր բոլոր ցույց է տալիս. Շնորհակալություն նաեւ նրանց, ովքեր քննադատել է մեզ, մենք էլ ենք սովորում քննադատությունը: Շնորհակալ եմ
միշտ եղել են անկեղծ! Thanks միանալու համար ինձ ու աջակցելով ինձ իմ բոլոր որոշումները, Thanks for the պաստառներ թատրոնում, ճանապարհի վրա. Շնորհակալություն ամբողջ ներքին երկրի, մենք միշտ սպասում ուրախությամբ! Շնորհակալություն բոլոր այն մարդկանց երկրների այցելում ենք, եւ մենք միշտ ստացել մեծ ջերմություն ու ոգեւորությամբ. Շնորհիվ այն երկրները, որոնք ես, որոնք թողել են այցելել, ես խոստանում եմ, մի օր իմ կյանքը գնալ! Գուցե մի անձնական կամ մասնագիտական!
Ես ուրախ էր, ուրախ, երջանիկ!
Բայց, այն ավարտել փուլի. Հիասթափությունը շատ մեծ է, եւ մի բան կա, կոտրելով.
Այսօր ես զգում եմ, որ սա տեղի է ունեցել.
Ես խոստանում եմ, որ ես ԵՐԲԵՔ մի հանձնվեք ամենուր, ինչպես ես ասում ենք նրանց, բայց ես սփոփել ինքս ինձ հետ, գիտակցելով, որ կյանքը մշտական փոփոխություն. Կան երկու բեւեռների եւ երկու պաշտոնները, որոնք այժմ անհամատեղելի.
Ինչպես Chris կասեի, «ԲՈԼՈՐ END ՀԱՎԵՐԺ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒՄ Է ՆՈՐ ՍԿԶԲԻ. ՀԱՄՈԶՎԱԾ Է, ՈՐ Ձեզ նորից տեսնել »:
Ես քեզ սիրում եմ !!!!!!!! Hasta siempre