Μέσα από μια επιστολή που δημοσιεύθηκε στις Twitter λογαριασμό του, Μαρία Ευγενία Σουάρεζ επιβεβαίωσε την παραίτησή του από την περιοδεία του "Angels εφήβων"

Η επιστολή ανέφερε, επί λέξει:

Σήμερα νιώθω την ανάγκη να εκφράσω κάτι δημοσίως, διότι έχω την αίσθηση ότι τελειώνει μια φάση στη ζωή μου.
Σχεδόν Αγγέλων ήταν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου ήταν η αρχή της εφηβείας μου. Το έργο αυτό μεγάλωσε, έμαθα, και συνάντησα τους ανθρώπους τους οποίους δεν θα ξεχάσω ποτέ. Δεν θα ξεχάσω το ταξίδι, τις ηχογραφήσεις, τις οποίες είχαμε τη διασκέδαση, δεν θα ξεχάσω ποτέ τους συμμαθητές μου, ο οποίος κατέληξε να γίνει φίλοι, το καθένα με τη δική του προσωπικότητα. Κάθε μου έφερε κάτι για να θαυμάσουμε τα πάντα ως καλλιτέχνες, αλλά πάνω απ 'όλα ως άνθρωποι. Τα κορίτσια, ο φίλος μου από σχεδόν ¶ ντζελες, το οποίο οι τράπεζες ήταν πάντα εκεί και όταν χρειάζεται, σε καλές και κακές στιγμές, με τις χαρές και τις λύπες μου. Τα παιδιά, τους φίλους μου, την αγάπη πάρα πολύ, ευχαριστώ για την μη μ 'αφήνεις τον ύπνο στις εκδρομές ταξιδεύουν με κραυγές τους, για την κατασκευή γελάσω, για πάντα μπροστά μου! Ευχαριστούμε που με μοιραστεί τη σκηνή στο Grand Rex, καθώς και τα διάφορα σενάρια σε όλη τη χώρα και στο εξωτερικό μαζί σας, είναι απίστευτο, και ήταν μια εμπειρία που ελπίζουμε ότι θα επιστρέψει για να ζήσει και εγώ δεν θα ξεχάσω πια. Χάρη σε όλους για τη φροντίδα της παραγωγής, να περιορίσουν, πρόκληση μου χαχα, είστε περισσότερο! Χάρη σε όλους τους τεχνικούς που ήταν σε όλες τις ηχογραφήσεις από τις 6 το πρωί μέχρι το βράδυ, αν χρειαστεί, κάνοντάς μας να γελάμε, καθιστώντας την μικρότερη ημέρα, βάζοντας κύμα για πάντα! Για να λειτουργήσει καλύτερα!
Χάρη στους διευθυντές, να δημιουργήσει αυτές τις εκπληκτικές σκηνές!
Χάρη στην Chris, για την επιλογή της τη χύτευση «Rincón de Luz" και που μου επιτρέψατε να αυξάνεται με αυτό, ευχαριστώ για τη διδασκαλία μου ότι, χάρη σε RGB για την εμπιστοσύνη μου και μου δίνετε αυτή την ευκαιρία για πάντα.
Χάρη σε εσάς, τους οπαδούς, χωρίς εσείς αυτό δεν θα ήταν δυνατό, ευχαριστώ για την παρακολούθηση από το τέλος του κόσμου, από τις επιστολές του, είναι πραγματικά hardcore, ευχαριστώ για το άλμα, να φωνάζει, θρηνούν για όλους μας εκπομπές. Ευχαριστώ επίσης εκείνους που μας επέκριναν, εμείς επίσης να διδαχθούν από την κριτική! Ευχαριστούμε
ήταν πάντα ειλικρινείς! Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή μου και την υποστήριξη μου σε όλες τις αποφάσεις μου, ευχαριστώ για τις αφίσες στο θέατρο, στο δρόμο. Χάρη σε ολόκληρο το εσωτερικό της χώρας, είμαστε πάντα περίμενε με χαρά! Χάρη σε όλους τους λαούς των χωρών που επισκεπτόμαστε και θα λαμβάνονται πάντα με μεγάλη αγάπη και ενθουσιασμό. Χάρη στις χώρες που μου έχει απομείνει για να επισκεφθείτε, το υπόσχομαι μια ημέρα της ζωής μου να πάνε! Ίσως σε μια προσωπική ή επαγγελματική!
Ήμουν χαρούμενος, ευτυχισμένος, χαρούμενος!
Αλλά, ολοκλήρωσε έναν κύκλο. Η απογοήτευση είναι μεγάλη και υπάρχει σπάσιμο κάτι.
Σήμερα νιώθω ότι αυτό συνέβη.
Υπόσχομαι ότι δεν μπορώ ποτέ να εγκαταλείψει οπουδήποτε, όπως τους λέω, αλλά εγώ κονσόλα με την ιδέα ότι η ζωή είναι συνεχής αλλαγή. Υπάρχουν δύο πόλοι και δύο θέσεις, οι οποίες είναι πλέον ασύμβατες.
Όπως ο Chris θα έλεγε, "όλοι οι τελικοί ΠΑΝΤΑ ανακοινώνει μια νέα αρχή. SURE σας δούμε ξανά! "
Σ 'αγαπώ !!!!!!!! Hasta siempre