Host model dan TV perkhemahan berlari pirang

Dengan pirang menakjubkan, hasil dari perikatan dengan tanda warna, Zaira Nara senang merayakan kejayaan "Dapur menunjukkan," debut sebagai tuan rumah, dan merenungkan apakah tahun mendatang akan dihabiskan di Sepanyol dengan pacarnya atau negara.

kakak Wanda, yang berdiri keluar dengan karisma di musim pertama dari "Tepat pada waktunya" sebagai panelis, dia memutuskan untuk meninggalkan terlalu gelap buat pertama kalinya untuk bergabung dengan kempen iklan.

"Itu selalu coklat, tapi saya berfikir bahawa pirang lebih ketara. Terutama di musim panas, dengan kulit sawo matang, panas, pasir, baju keren ... Saya fikir warna ini dan saya dapatkan dengan baik," kata dia majalah People.

Pada usia 23, Nara harus menjadi figur Hangat tanpa skandal dari kakaknya, tetapi dengan kasih yang sama untuk para pemain. Selama dua tahun, bekas peserta "Dancing with the Stars" datang dengan Diego Forlan, di Uruguay yang menang di Atletico Madrid.

"Dia tidak yakin paparan baru saya, tetapi bagi saya menyetujui perubahan. Sekali lagi saya yang selalu percaya keputusan saya," katanya gembira.

cinta ini, bagaimanapun, menempatkan dari persimpangan memilih negara di mana untuk menyelesaikan. Setakat ini, dia memutuskan untuk bepergian dalam seminggu untuk bertemu dengan pacarnya, tapi dia tahu bahawa gaya hidup ini tidak dapat bertahan lebih lama lagi.

Kemudian anda keluar dari lomba tari di El trece, Nara mendapatkan peranan pertamanya sebagai tuan rumah bersama dengan Mariano Iudica di "dapur show" menuai kedudukan yang baik pada hari Sabtu. Sekarang berakhir penghantaran, sekarang saatnya untuk keputusan.

"Ini benar-benar sukar saya bertemu dengan Idea del Sur untuk melihat apa yang saya lakukan .. Mereka sangat bergantung pada saya, masalah ini adalah televisyen yang memerlukan dedikasi besar dan saya ingin dengan Diego," katanya.

Dengan demikian, menimbulkan dilema sukar yang mempengaruhi tunda dan kerjayanya. "Sepanjang masa aku ragu: .. Pertama anda membuka masa depan yang profesional besar Dan saya kira yang lain juga dengan kasih saya, saya dalam tahap tengah pendekatan," katanya.