Dy valë gjigante. Larg nga egot dhe e plotë e admirim për të tjera, Diego Armando Maradona dhe Roger Federer zhvilloi një takim mini në Londër, ku ish-trajnerit të ekipit është vizituar duke luajtur tenis Masters Cup.

Diego merr jetën e tij në Angli për të parë se sa lojë e ka futbolli, dhe tenisi. Pas vizitës me Carlos Tevez të ndeshjes Manchester City dhe Fulham, Dhjetë zhvendosur në sport raketë.

".. Kam dëgjuar se ai është një tifoz i madh i tenisit, një tifoz i madh për mua dhe unë jam një tifoz i madh i futbollit Kjo ishte një kënaqësi për t'u takuar atë", tha Federer, dhe zgjeruar: "Maradona ishte në ekstazë, pothuajse më shumë se mua. Ajo ishte shumë e bukur. "

"Ata nuk dinë anglisht, ne duhet të apelojnë për një përkthyes. Kjo ishte e ndryshme, kur kam takuar Tiger Woods, Federer i kurdisën, një mik i ngushtë i ish-numrit një të botës golfit. "Ai tha se nuk do të jetë vizita e tij e fundit, unë mendoj se do të vijnë më shpesh këtu, se është mirë për ju," të mbyllura Federer.